איך להשתמש בקופונים כמו מקצוענים

איך להשתמש בקופונים כמו מקצוענים

תפיסות מוטעות:

"אתה גונב מהחנויות!"

לא אתה לא. אתה גונב רק אם אינך מקיים את הכללים. כאשר נעשה שימוש נכון בקופון, החזר מחזיר על ידי היצרן בסכום הדולרי המצוין על הקופון, כמו גם .08 סנט לטיפול. גם אם תקבלו פריט בחינם עם קופון, עדיין משלמים עבורו את החנות.

 

"אתה צריך להיות כמו האנשים המטורפים האלה בתוכנית TLC ההיא כדי באמת לחסוך כסף."

זה בשום אופן לא נכון. אל תצפו במופע ההוא לטיפים, מכיוון שלעתים קרובות האנשים שם לא מקפידים על הכללים או שהיצרנים כיוונו את הכללים רק בשביל התערוכה. יש לי מלאי טוב, ואפילו מספיק מכמה דברים שיחזיקו אותי למשך שנתיים (הסטנדרט שלי לגבי פריטים שאינם מתכלים) ומעולם לא קניתי כמו אנשים בתוכנית ההיא. אני לא רוכש קופונים, לא מכופף חוקים או מסיר את המדפים כדי למלא סלים וסלסלים של פריטים. הפריטים שלי נקנו במהלך מסעות קניות רבים, לאורך חודשים רבים.

 

"אם יש לך קופון טוב, עליך לקנות את הפריט גם אם אינך זקוק לו."

לעולם אל תקנה פריט שלא תשתמש בו רק בגלל שיש לך קופון. אם יש לך קופון לדולר של 50 סנט, אך בדרך כלל אל תקנה את הדגנים והמשפחה שלך לא תאכל אותו, אל תקנה אותו. אתה מצמצם את החיסכון שלך ב- 2.50 $ שהוצאת זה עתה, $ 2.50 שבדרך כלל לא היית מוציא.

 

סוגי קופונים

להלן סוגים שונים של קופונים, עם הסברים על כל אחד מהם:

 

קופון יצרן

זהו קופון שיוצר והופץ על ידי היצרן. רוב אלה מגיעים בתוספות שבועיות בעיתוני ארה"ב, אם כי חלקם נדבקים לפריטים (המכונים קליפות). חלקם אפילו מגיעים בדואר. ישנם מקומות אחרים למצוא קופונים כמו בחלק הפנימי של החבילות, אך האמורים הם הנפוצים ביותר.

 

קופונים לחנות

אלה יכולים להיות מ- Target, או קוד קופון IVORY, או מכל קופון שמודפס על ידי חנות ספציפית שאינה קוראת “קופון ליצרן”, אלא קורא את שם החנות במקום זאת.

 

קופונים להדפסה

אלה קופונים שמודפסים מהמדפסת שלך, מ-Facebook, https://nau.co.il/, או מאתר לגיטימי אחר. 

 

הכללים ואיך לעקוב אחריהם:

קיום הכללים הוא אחד החלקים החשובים ביותר בקופונים. חנויות לא חייבות לקבל קופונים. הם עושים זאת כשירות ללקוחותיהם (וכדי למשוך עסקים). אם לא נקפיד על הכללים, הם עשויים להפסיק לקבל קופונים ואנחנו עלולים להפסיד הרבה מבצעים. להלן רשימה מפורטת של הכללים. אלה לא כולם, רק חלק מהחשובים.

 

קרא את מדיניות הקופונים של החנות בה אתה קונה. דע את הכללים שהחנות מציבה בשימוש בקופונים.

קרא את האותיות הקטנות.

אני לא יכול להדגיש את זה מספיק. בקופונים רבים כתוב "מגבלה של ארבעה כמו קופונים באותו מסע קניות", כלומר אינך יכול להשתמש ביותר מארבעה מאותו קופון. מסע קניות, לפי הרבה חנויות, אומר שקניתם ואז עזבתם את הבניין לחלוטין.

 

ברוב התלושים מוגבלת הגבלת גודל. משחת שיניים, למשל, אומרת בדרך כלל שהיא טובה ב- “4 עוז או יותר.” או שהקופון יצהיר “לא כולל גודל ניסיון”. לפעמים קופונים יהיו מחוץ לשניים מאותו מוצר, כמו $ 1.00 הנחה על שתי קופסאות פסטה. אם אינך קורא את האותיות הקטנות, אתה מסתכן בלהיות נבוך בקופה, להידחות או לבצע הונאה, שעונשה על פי חוק.

 

ערימת קופונים

חנויות רבות יאפשרו לך להשתמש בקופון חנות עם קופון יצרן. לדוגמא: עונת חגים אחת, Target העמידה למכירה ליפ גלוס של מייבלין בייבי ליפס ב -3.00 דולר. Target הוציאה גם קופון להדפסה תמורת 2.00 דולר הנחה על כל פריט קוסמטי של מייבלין. בתוספת השזיף האדום היה קופון ליצרן תמורת 1.00 דולר על כל מוצר שפתיים של מייבלין.

 

הצלחתי להשתמש בקופון היעד של $ 2.00 ובקופון היצרן של $ 1.00 יחד כדי להפוך את הברק ללא שפתיים. לא יכולתי להשתמש בקופון יעד עם קופון יעד אחר. לא יכולתי להשתמש בקופון יצרן עם קופון יצרן אחר.

 

יתר על המידה

עודף יתר קורה כאשר הפריט שאתה קונה עולה .85 סנט, אך הקופון בו אתה משתמש בפריט זה הוא $ 1.00 הנחה. יש חנויות שיעניקו לכם יתר על המידה, כמו אמנות Walm. ב- Walmart, אתה יכול אפילו לקבל מזומנים בסוף העסקה שלך.

 

חנויות אחרות ידרשו ממך לקנות פריטים אחרים כדי "לספוג" את כמות העודף. חנויות אחרות עדיין יתאימו את סכום הקופון כך שלא תקבלו עודף, אך בכל זאת תקבלו את הפריט בחינם. הקפד לבדוק את מדיניות הקופונים של החנות כדי לברר מה מותר לך לעשות.