האם מדיטציית מיינדפולנס יכולה לעזור לאנשים עם בריחת שתן?

האם מדיטציית מיינדפולנס יכולה לעזור לאנשים עם בריחת שתן?

לאחר שתבינו את הכל מהרופא שלכם, כך תוכלו להתחיל תרגול מיינדפולנס שיעזור לכם לנהל את בריחת השתן שלכם:

 

התחל פשוט

אם אתה חדש, יש חדשות טובות: ניתן להקל על היסודות.

תרגיל טוב מתחיל מגיע מאונה לי, מרפאת אורולוגית בווירג'יניה מייסון בסיאטל. היא ממליצה שכשהדחף להשתין מכה, פשוט קח רגע כדי להשהות ולהתבונן בנשימה שלך.

שימו לב לתחושה הגופנית של הנשימה, בין אם אתם מרגישים את זה הכי באף או בבטן או בכל מקום אחר. אל תדאג לעשות זאת "נכון". אם תשומת הלב שלך נודדת, זה בסדר. פשוט החזירו אותו אל הנשימה.

"דרוש רק 30 שניות של התייחסות כדי להרפות את שלפוחית ​​השתן ולהקטין את הדחף להשתין," כותב ד"ר לי בפוסט בבלוג של וירג'יניה מייסון.

אפילו טוב יותר, לדברי לי, אתה יכול לקחת את ההפסקה הזו בכל מקום ובכל זמן ובכל עמדה, מה שהופך אותו לבסיס ונגיש לבניית כישורי mindfulness אחרים, כמו אלה המפורטים להלן.

 

הרחב את ערכת הכלים שלך

כאשר אתה מרגיש שיש לך טוב להתמודד עם ההפסקה המודעת, אתה יכול להתנסות בטכניקות אחרות. האורולוג שלך עשוי להיות מקום טוב להתחיל בו. פיזיותרפיסט יכול גם ללמד אותך תרגילי מודעות לאגן, שיכולים לעזור לחזק את השליטה על השרירים המעניקים דחפים בדרכי השתן. ספקים אלה יכולים לעזור לך להשלים את כישורי ההכרה שלך בטכניקות ספציפיות – כמו הדמיות של Michelfelder או התכווצויות שרירים של קגל – היעילות ביותר לניהול בריחת שתן.

אבל אם אינך רוצה לבזבז את הזמן (או הכסף) כדי ללמוד מיומנויות אלה באופן אישי, אינך חייב בהכרח. "יש טונות של משאבים זמינים בחינם," אומר Michelfelder. "רבים מהם עזרו מאוד למטופלים שלי."

אפליקציות; סרטונים ביוטיוב; וספרי תודעתיות יכולים ללמד אותך כיצד לבצע מדיטציה מתקדמת יותר. תשפר את היכולת שלך למקד את תשומת הלב שלך, שתעזור לך לשמור על דחפי השלפוחית ​​שלך תחת שליטה.

ניתן גם לרכוש תחתונים סופגים.

 

עקביות היא המפתח

לבסוף, לא ניתן לומר זאת מספיק: היצמד לתרגול שלך.

כשאתה מתחיל עם טכניקות אלה אתה יכול להרגיש הבדל, לעיתים קרובות תוך ימים. אבל אל תתנו להרגלים הטובים להחליק.

אף שמירנדה-סוזה לא מאמינה שהמיינדפולציה מתאימה לכל חולה ב- OAB, הוא מדגיש כי עבור מי שיכול להשתמש בו, ההתמדה היא קריטית להצלחה. "שלפוחית ​​השתן בפעילות יתר אינה נמנעת," הוא אומר. "ישנם דברים שמטופלים יכולים לעשות, ומיינדפולנס הוא כלי רב עוצמה, אך בטווח הארוך, המטופלים צריכים להישאר במוטיבציה כדי שזה יעבוד."

לא תמיד קל למצוא את הזמן לשבת, להשהות ולמדיטציה, אבל אם אתה ממשיך להתמיד בזה, התודעה יכולה לשנות את חייך.

"מיינדפולנס הוא כמו כל דבר אחר," אומר Michelfelder. "אתה ממשיך להתאמן, אתה משתפר בזה. וככל שתשתפר טוב יותר, כך תהיה לך שליטה רבה יותר. "

כתיבת תגובה

סגירת תפריט